قطره ای که بر زمین چکید...

روزی که او بر من تابید، زندگی را آموختم

قطره ای که بر زمین چکید...

روزی که او بر من تابید، زندگی را آموختم

قطره ای که بر زمین چکید...

جاده ای خواهم...
از برای قدم زدن با تو؛
تنها...
بی حضور یک نفر با قیافه ای غمگین؛
تا تو را بینم اندر خیال و قلب خودم؛
با تو گویم هرآنچه در آن هست؛
گاهکی آرام، گاهکی نالان، گاهکی از تمام عمق وجود
جامه ی دنیوی ز تن بدرم؛
وز برای تو رخت بندگی سازم؛
تا بمانی همیشه یاور من؛
هر کجا هستم، هر کجا توانم رفت، هر کجا بمن اراده کنی

طبقه بندی موضوعی

...فصل شکوفایی بهار

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۳۹ ب.ظ

ثانیه ها را عبور می کنم و دقایق را مرور. تا ساعتی از انتظار سبز را ورق

می زنم ای ناب ترین غزل و ای روشن ترین حضور!!

چگونه باور کنم که در این هیاهوی حیله و ریا قلبم به یاد تو نتپد؟

ای باغبان گل های معنویت ای کوکب هدایت!

ای بهاری ترین نسیم!

ایا میشود روزی گرمای حضورت را حس کنم؟

ایا ان روز زنده خواهم بود؟

هر ادینه بوی ندبه صدای اشک یاد فرج و دستان مشتاقت خسته تر

از روزهای دیگر به سمت خدا قد می کشد تا سبد هاشان لبریز از میوه

ظهور شود!!!

  • علی اکبر

نظرات  (۲)

سلام علی اکبر جان
وبلاگ که چه عرض کنم... سایت زیباییست...
حتی با اینکه به بگ گراوند مشکی علاقه ای ندارم...! البته می دونم بلاگ دات ای آر قالب های قشنگتری هم داره!
امیدوارم مطالب نوشته خودت باشه! که اگه هست... دمت گرم با قلمت...
موفق باشی
و من الله توفیق
پاسخ:
ممنونم عزیزم لطف داری
مطالب همه رقمه توش پیدا میشه چون گاهی به یه مطالبی میرسیم که...! ولی سعیم براینه غالب مطالب رو از خودمون بنویسیم!
ممنونم از حضورت و منتظر حضور مجددت هستم اما می بینی که فعلا تو همون وب میهن بلاگم آپم و اینجا آزمایشیه تا روزی که ان شاالله راه بیفته!!!
دعابفرمایید
یاحق
سلام علی اکبر جان
اللهم عجل لولیک الفرج
حاجی سایتی گفتم ببینی اینه: tannazha.ir
حالا کدوم بخشش رو؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی