قطره ای که بر زمین چکید...

روزی که او بر من تابید، زندگی را آموختم

قطره ای که بر زمین چکید...

روزی که او بر من تابید، زندگی را آموختم

قطره ای که بر زمین چکید...

جاده ای خواهم...
از برای قدم زدن با تو؛
تنها...
بی حضور یک نفر با قیافه ای غمگین؛
تا تو را بینم اندر خیال و قلب خودم؛
با تو گویم هرآنچه در آن هست؛
گاهکی آرام، گاهکی نالان، گاهکی از تمام عمق وجود
جامه ی دنیوی ز تن بدرم؛
وز برای تو رخت بندگی سازم؛
تا بمانی همیشه یاور من؛
هر کجا هستم، هر کجا توانم رفت، هر کجا بمن اراده کنی

طبقه بندی موضوعی

امام آمد

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۱۰ ق.ظ

هیچی نمیتونم بگم.به نظرم همه چیز خلاصه میشه تو همین جمله که "امام آمد"0

  • علی اکبر

نظرات  (۳)

امام آمد..... تبریک
پاسخ:
ممنون از حضورت عزیز. کاش روزی برسد که ما هم به جایی برسیم که اومدنمون برای کسی مهم بشه چه برسه به خوشحال کردن یک ملت.
ما فرزندان امامیم!!
ان شاالله امام از ما راضی باشند!
پاسخ:
بهترین آرزویی بود که هر کس میتونه بکنه امیدوارم فرزندان نسل سوم انقلاب پیشتازان نسل اول باشند.همیشه
  • دردانه خلقت
  • سلام
    دوباره ایام خوب فجر رسید

    روزهایی شیرین ...

    بر شما هم مبارک ...
    التماس دعا
    پاسخ:
    بر شما هم همینطور! ممنونم از حضور همیشگیتون یاحق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی