قطره ای که بر زمین چکید...

روزی که او بر من تابید، زندگی را آموختم

قطره ای که بر زمین چکید...

روزی که او بر من تابید، زندگی را آموختم

قطره ای که بر زمین چکید...

جاده ای خواهم...
از برای قدم زدن با تو؛
تنها...
بی حضور یک نفر با قیافه ای غمگین؛
تا تو را بینم اندر خیال و قلب خودم؛
با تو گویم هرآنچه در آن هست؛
گاهکی آرام، گاهکی نالان، گاهکی از تمام عمق وجود
جامه ی دنیوی ز تن بدرم؛
وز برای تو رخت بندگی سازم؛
تا بمانی همیشه یاور من؛
هر کجا هستم، هر کجا توانم رفت، هر کجا بمن اراده کنی

طبقه بندی موضوعی

...پیامبر مهربانی ها

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۲۵ ب.ظ



باران می بارد...
شب می رود...
نوری از آسمان شروع به تابش می کند و عالم را فرا می گیرد!
عالمی در آغوش عبدالله!
روزی که بهشت بر زمین جاری شد!
و زندگی حقیقی در عروق جهان جریان پیدا کرد!
او آمد!!!
او که با آمدنش چشم همه را روشن کرد!
آرزوی زهرا بود این پسر که که دمی بیشتر در سایه او آرام گیرد!
امشب همه دعوتن؛ از آسمان و زمین و همه عالم؛همه میایند تا به آمنه تبریک گویند
دوران تباهی و خاموشی و جهل تمام شد!
محمد آمد!!!
عیدتان مبارک!!!



......................
+کاش امشب دمی در مدینه بودم؛تنهای تنها،فقط تو بودی و من و خانواده ات که تمام عشق منن؛بدون مزاحم،بدون اعراب متعصب جاهلی و وهابیون...
+آرزو به دلم موند که یه بار، فقط یه بار ضریحت رو در اغوش بکشم و تا می تونم اشک شوق بریزم!شوق حضور در حضورت!شاید دیگر نتوانم زائر مدینه شوم!
+کاش مهدی زودتر بیاید و با او به تو بپیوندیم!
+جهان را آذین ببندید؛امشب شب نور افشانی آسمانها و زمین است
+امشب شب صلوات است: بر محمد آل او صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم





  • علی اکبر

نظرات  (۴)

این روزها ، پر پروازم برای آسمان .... راه زمین را طی میکند...
پاسخ:
کاش من هم...
این روزها ، پر پروازم برای آسمان .... راه زمین را طی میکند...

+سلام عیتون مبارک....
پاسخ:
بازم خوش اومدین!!!!!!!!!!!!!
  • •°´¯¤iman¤¸.•°
  • سلام دوست خوبم عیدتت مبارک ایشالله همیشه واست مثل عید باشه

    موفق باشی
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم؛ ان شاالله همیشه کامت شیرین باشه ممنونم که به ما سر زدی یاجق
  • دردانه خلقت
  • سلام

    زیبا و عالی

    عیدتون مبارک
    التماس دعا
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون یاحق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی