قطره ای که بر زمین چکید...

روزی که او بر من تابید، زندگی را آموختم

قطره ای که بر زمین چکید...

روزی که او بر من تابید، زندگی را آموختم

قطره ای که بر زمین چکید...

جاده ای خواهم...
از برای قدم زدن با تو؛
تنها...
بی حضور یک نفر با قیافه ای غمگین؛
تا تو را بینم اندر خیال و قلب خودم؛
با تو گویم هرآنچه در آن هست؛
گاهکی آرام، گاهکی نالان، گاهکی از تمام عمق وجود
جامه ی دنیوی ز تن بدرم؛
وز برای تو رخت بندگی سازم؛
تا بمانی همیشه یاور من؛
هر کجا هستم، هر کجا توانم رفت، هر کجا بمن اراده کنی

طبقه بندی موضوعی

!نماز با کفش

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۴۶ ب.ظ

گفت: حاج آقا! من شنیده ام اگر انسان در نماز متوجه شود که کسی در حال دزدیدن کفش اوست

می تواند نماز را بشکند و برود کفشش را بگیرد؛ درست است حاج آقا؟!

شیخ گفت: درست است آقا.

نمازی که در آن حواست به کفشت است،

اصلاً باید شکست!


  • علی اکبر

نظرات  (۳)

من ترجیح می دهم در خیابان راه بروم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم و فکرم پیش کفش هایم باشد!از دکتر شریعتی
پاسخ:
زنگی بی کفش زیباتر است... وقتی به حضور در برابر خدا فکر میکنم،با خود میگویم اصلا کاش کفش نداشتم و پابرهنه بر وروی خاک های سرد زندگی قدم می گذاشتم! گاهی کفشها اجازه خودنمایی سختی ها را از ما می گیرند و وقتی آنها نباشند می توانیم حس کنیم چقدر محتاج آن دو لنگ وفاداریم! وقتی در زندگی روی یک هدف مقدس حرکت میکنیم،کفش ها را در میاوریم و مثل نیازمندان عاشقانه بسویش می دویم! انگار دیگر سختی وجود ندارد!
یکی میگفت وقتی چیزی رو نتونستی پیدا کنی برو نماز بخون . سر نماز حتما پیداش میکنی.
خیلی دردناکه که بخاطر چیزی که خدا بهمون داده بهش کم توجهی کنیم.
پاسخ:
رسول اکرم صلى الله علیه و آله : اَیُّهَا النّاسُ اِنَّ المُصَلّى اِذا صَلّى فَاِنَّهُ یُناجى رَبَّهُ تَبارَک وَتَعالى فَلیَعلَم بِما یُناجیهِ؛ اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى کند، پس باید بداند چه مى گوید. مسند ابن حنبل، ج 2، ص 129
گاهی پرنده هم سقوط می کند…

راز پرواز را به خاطر بسپار…

تا در اوج بمانی…

+بله درسته همینطوره....
پاسخ:
اوج پرواز اوج گرفتن از من است! اگر من در کار نباشد فقط خدا می ماند و بس!!! یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی