قطره ای که بر زمین چکید...

روزی که او بر من تابید، زندگی را آموختم

قطره ای که بر زمین چکید...

روزی که او بر من تابید، زندگی را آموختم

قطره ای که بر زمین چکید...

جاده ای خواهم...
از برای قدم زدن با تو؛
تنها...
بی حضور یک نفر با قیافه ای غمگین؛
تا تو را بینم اندر خیال و قلب خودم؛
با تو گویم هرآنچه در آن هست؛
گاهکی آرام، گاهکی نالان، گاهکی از تمام عمق وجود
جامه ی دنیوی ز تن بدرم؛
وز برای تو رخت بندگی سازم؛
تا بمانی همیشه یاور من؛
هر کجا هستم، هر کجا توانم رفت، هر کجا بمن اراده کنی

طبقه بندی موضوعی

...من عاشق بستنیم

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۴۴ ب.ظ

دنیا درست عین یک بستنی دل نبستنی است

 تا می خواهی عاشقش شوی آب شده است


  • علی اکبر

نظرات  (۱)

اصلا دنیا یعنی پست . یعنی فانی. یعنی ...
جالب اینجاست که با این ضعفی که دارد خودش را به جای قناری قالب دنیا پرستان میکند .
پاسخ:
و دنیایی که در آن غرق شده ایم... . . ممنونم از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی