قطره ای که بر زمین چکید...

روزی که او بر من تابید، زندگی را آموختم

قطره ای که بر زمین چکید...

روزی که او بر من تابید، زندگی را آموختم

قطره ای که بر زمین چکید...

جاده ای خواهم...
از برای قدم زدن با تو؛
تنها...
بی حضور یک نفر با قیافه ای غمگین؛
تا تو را بینم اندر خیال و قلب خودم؛
با تو گویم هرآنچه در آن هست؛
گاهکی آرام، گاهکی نالان، گاهکی از تمام عمق وجود
جامه ی دنیوی ز تن بدرم؛
وز برای تو رخت بندگی سازم؛
تا بمانی همیشه یاور من؛
هر کجا هستم، هر کجا توانم رفت، هر کجا بمن اراده کنی

طبقه بندی موضوعی

غافلان ، عاقلان ، عارفان

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۴۰ ق.ظ

غافلان از خلق شرم دارند

عاقلان از فرشته

عارفان از حق

تو جزء کدامین این افرادی؟

  • علی اکبر

نظرات  (۲)

به نظر من انسان باید اول از خودش شرم کنه. چون خدا انسان رو برای انسان بودن آفریده و اگر کاری کند که باعث شرم شود؛ در حق خودش ظلم کرده پس اول باید از خودش شرم کنه که انسانیتش رو خراب کرده. خدا هم که قربونش برم دلش نمیاد شرمندگی بنده هاش رو ببینه.
پاسخ:
شرمندگی از خودت میشه همون شرمندگی از خدا مگر غیر اینه که از روح خدا درون ما دمیده شده؟پس شرمندگی از خود وقتی تو وجودمون بیدار میشه که به ندای الهی وجودیت توجه کرده باشی
برآمدگی گونه هایت

توان آن را دارد

که امیـــد رفته را بازگرداند،

تجــربه ثابت کرده است

که گاه قــوسی کوچک ،

میتواند مــعماری بـــنایی را نـــجات دهد
پاسخ:
سلام دوست عزیز خیلی خوشم اومد از متن پز از امیدت.شاید گاهی امید تنها چیزی باشه که ادم بهش نیاز داره برای یک شروع دوباره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی